SSM – Securitate si sanatate in munca
Conform legislației în vigoare, toate companiile, instituțiile sau organizațiile din România sunt obligate să organizeze intern activități specifice de ”securitate și sănătate în muncă” (SSM). Acest lucru poate fi realizat prin angajarea a cel puțin unui salariat specializat în domeniul SSM sau externalizarea acestor activități către un serviciu extern de prevenire și protecție. Compania noastră este abilitată de către Ministerul Muncii pentru a desfășura astfel de activități. În calitate de serviciu extern de prevenire și protecție putem să oferim pe bază de contract următoarele activități:
- Întocmire documentație specifică: documentare de instruire, tematici de instruire, dispoziții de organizare
- Obținere autorizații de SSM
- Evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională și întocmirea planurilor de prevenire și protecție
- Întocmirea instrucțiunilor proprii de securitate
- Instruirea și testarea salariaților privind regulile de securitatea muncii
- Verificarea punctelor de lucru și întocmirea rapoartelor în vederea eliminării neconformităților constatate
- Dotarea punctelor de lucru cu indicatoare de semnalizare
- Organizarea Comitetului de securitate și sănătate în muncă (pentru societățile cu mai mult de 50 de salariați)
- Comunicarea, cercetarea și avizarea accidentelor de muncă
- Reprezentarea Beneficiarului în cazul controalelor efectuate de către reprezentanții Inspectoratului Teritorial de Muncă
- Audit specific de securitate și sănătate în muncă
- Verificări PRAM